Jag har beställt en jacka!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej!



Jag har också tänkt på den här jackan, hitta den nyss på Halens. Tänkte bara kolla med dig vad du tyckte om jackan? Hur var storleken? Gillade du jackan? Har du någon bild när du har jackan på?



Tack på förhand, Stina!

2010-01-17 @ 00:57:09
Postat av: Becca

Eftersom jag inte hittade någon bloggadress eller mailadress som jag kunde svara till så får jag svara här och hoppas att du ser det :)



Jag tycker att den är skitsnygg på och den är skön också. Storleken var bra. Lite mer fickor skulle inte skada, men det duger ändå :) Jag vet faktiskt inte om jag har någon bild när jag har den på mig. Jag har ju inte använt den på ett tag nu. Men jag kan försöka leta upp en.



/Rebecca

2010-01-18 @ 11:57:24
URL: http://mollies.se
Postat av: Stina

Hej.. tack för svaret! Okej, men då kör jag nog på en sån jacka! Säg till om du skulle hitta bild =)

Fin blogg btw

2010-01-19 @ 23:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0