I'm in love!


Kommentarer
Postat av: Karin

Lustigt verkligen hur saker verkar komma i klump !

Det är ju nästan alltid så !

Händer en dålig grej, så blir det snart fler.

Som tur är balanseras det upp av att det kommer fler bra saker när de börjar hända också ! =)

Som för dig med jobb, och att Milo mår bra !

Säkert kommer fler positiva saker att hända också !



Jag hoppas det håller på att vända för mig nu !

Har hittat en annons som jag tjänar sjukt med pengar på, och jag hoppas så många som möjligt vill anmäla sig till gratis bingo, och få 50:- att spela för !

Då tjänar jag 264:- !!!?!?!!!

De är ju galna, och jag antar att de måste ha angett fel ersättning när de registrerade programmet, men jag hoppas de inte kan plocka tillbaka ersättning som redan är intjänad !

Det är skitenkelt att anmäla sig, och man lämnar inge konstiga uppgifter som adress, telefon eller personnummer.

Du får hemskt gärna gå med och spela gratis bingo du också !

Jag skulle bli så lycklig ! =)

Tipsa gärna kompisar med !

Inlägget om bingon skrev jag i fredags, men jag kommer nog lägga in en ny reklamlänk i dagens inlägg också.



Ha det så bra !

2009-09-13 @ 12:14:15
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0