Aldrig mer Stylebystars


Kommentarer
Postat av: Tiffany

Bra att jag inte är ensam!



Jag varnar folk från att beställa från dom! Jag har blivit lurad och jag känner fler som har det! De drog pengarna på en gång, jag har inte ens fått min leverans sedan den 8/8-10 då jag fick en orderbekräftelse! De är omöjliga att få tag på, de ändrar information om deras öppettider och är inte ett SERIÖST företag.

Har haft kontakt med 3 olika personer på företaget och de verkar inte veta vad dom håller på med.



Jag önskar att jag hade insett detta och kollat runt tidigare. Jag hoppas att folk tar till sig av detta och väljer att INTE beställa där!



Jag har nu skickat en anmälan till ARN där jag har bifogat alla mejl! Hoppas fler gör detta och tillsammans kan hjälpa andra att inte göra samma misstag!

2010-11-25 @ 20:14:20
URL: http://vonique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0