Mina fina knappar,


Kommentarer
Postat av: Karin

Hi, hi !!!

Idag är jag på banan igen, efter en total formsvacka !

Har precis fått ett nytt bud på mitt hus, som jag kanske kan tänka mig att anta, men det kommer en familj i morgon kväll också, så vi får se...

Med lite tur kan det bli ett lite högre bud... =D



Har varit i farten idag också, och när jag läste mailet med det nya budet, så blev dagen riktigt, riktigt bra !!!

Det var ju surt med vädret tidigare idag också, men nu har det klarnat upp, så allt ser faktiskt rätt ljust ut !

Håll en tumme för att de som kommer och kollar huset i morgon kväll också vill ha det, så kan det bli en riktigt rolig helg =D

2009-05-28 @ 22:18:16
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0