Nu börjar jag bli ivrig!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, va fint! ^^,

Alltså det är inte direkt krulligt... utan det är mer som om jag har sovit med flätor som har gett mig afro... jag får sånt här hår när jag sover med flätor och håret är blött.. bara det att det är mer fluff nu...

Mamma betalade 700 spänn för det här och hon vägrar låta mig förstöra det... XD

Aja, jag ska duscha senare idag för att bli av med doften från solduschen och allt annat XD

Vi får se om det blir så att jag "råkar" komma åt håret också... kanske ska fläta håret och se om det blir plattare..

2009-06-04 @ 12:25:43
URL: http://kisu.blogg.se/
Postat av: Karin

Håller tummarna för att vädrat blir mycket bättre än idag !!!

Annars kommer du att frysa förfärligt i din fina klänning...

Hoppas det blir en fantastisk dag på alla sätt !!!

2009-06-04 @ 14:54:24
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0