Måndag - trötter


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad gillar du för typ av böcker ?

2009-06-08 @ 19:47:35
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Karin

Antar att du läst Stig Larssons böcker...

Ett annat tips på böcker som du väl var för ung för när de kom är böckerna om Loppan av Hans Holmér.

Jag tycker de är jättebra !

Sedan förstås gamla klassiska Sjövall- Wahlöö, bl a om kommisarie Beck - men även andra bra böcker.

Liza Marklund har du väl säkert läst, annars tycker jag hennes böcker är rätt bra också.

En biografisk bok, som handlar om en halvkändis är "Inte som andra döttrar" av Deborah Spungen.

Sedan rekommenderar jag När lammen tystnat, ifall du inte läst den !

Inte utan min dotter är också rätt bra, men man blir så förbannad när man läser den bara...

Sedan är ju Henning Mankells böcker bra också.

Hoppas du fick något tips, på något du inte redan läst !

Hoppas sedan att du har samma smak som jag också.... =D

2009-06-08 @ 21:34:12
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0