Tikka Masala


Kommentarer
Postat av: julia♥

jag håller med becca! det har blivit bättre, men jag tycker det är långt ifrån bra. fine, vissa har börjat med att modeller inte får vara mindre än ett visst BMI och sådär, fine det är ju en bra början men jag tycker det är synd att det hann å gå så långt innan vi vaknar, det ska alltid behövas något riktigt extremt för att vi ska inse ett probliem. jag är inte bättre abslolut inte men jag hoppas att vi kan bli bättre på att upptäcka problemen. å visst det blir bättre men det är öångt kvar.. enligt mig men fortsätt tycka till! =) kram från lilla mig <3 =) trevlig kväll btw :)

2009-02-22 @ 16:30:26
URL: http://whitehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0