Jag åkte mitt jetflygplan till drömmarnas värld inatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det väl konstigt med drömmar !

Man undrar ibland hur hjärnan kan snickra ihop något så knasigt !!! =)

Bingoannonsen är från Euroads.

Har du problem med att "ditt" användarnamn redan är upptaget ?

Så var det för mig, och jag är bombsäker på att jag inte har registrerat mig på den här bingon tidigare.

Testade med att lägga siffrorna från mitt födelseår i slutet på användarnamnet, så det ändå ska vara lätt för mig att komma ihåg. Då gick det bra ! =D

Tack för att du försökte ! Du får också gärna prova igen ! ;)

Det är lite spännande med den där bingon, men jag har aldrig satt in pengar att spela för, utan håller mig till de premier man får när man registrerar sig hos de olika sidorna.

Hoppas våra positiva spiraler fortsätter !

Det är ju såna perioder som får en att inte deppa ihop totalt när det går dåligt. - Man vet att det vänder ! =)

Ha det så bra !!!

2009-09-13 @ 19:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0