Jag kan konsten att försova mig,


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahaha!

Jag fick ett jätte gott skratt när jag läste din kommentar nyss!



Är det verkligen sant?



Ja du vad ska jag säga om detta!?



så du pluggar och är trött.

brukar vara mycket så här på slutet att komma in med!

Vad läser du?



Jag utbildade mej till undersköterska för 8 år sen detta var det bästa jag gjort i mitt liv!



När jag gick i skolan var jag bara skoltrött!

Men nu fick jag chansen att vis för mej själv att jag kunde..

jag var inte dum utan lat ..

(NÄR JAG GICK I SKOLAN ALLTSÅ)



Ha en trevlig dag!

Kraam Camilla



ps hälsa Frasse!! ;)

2009-05-27 @ 10:00:21
URL: http://dannelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0