Så många frågor - inga svar..


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack !

Jag känner mig så otroligt lättad, för jag har haft det tufft ett tag nu...

Önskar att hela världen skulle få vara lycklig också... - Men så funkar det ju inte riktigt.

Tråkigt att höra att du har så mycket funderingar, och känner sådan osäkerhet....

Tyvärr är det väl något som hör till livet, att man ska bli "prövad" ibland, för att växa som människa.

Jag är inte ett dugg avundsjuk på din situation, och kan väl inte ge dig mycket råd och stöd heller.



Annat än att försöka att inte grubbla på morgondagens problem, utan leva för dagen. - Men jag vet ju hur svårt det är...

Hoppas det löser sig till det allra bästa på alla sätt, och det snart !

Försök tänka att vad som än händer har en mening för framtiden, och att oroa sig bara tar onödig energi. - Det som händer det händer...

Men som sagt... - Jag vet hur svårt det är !

Kram på dig !

2009-06-24 @ 12:59:05
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0