Självömkan (heter det så?)


Kommentarer
Postat av: Karin

Usch !!!

Det låter som om du är allergisk mot något i färgen...

Prova med att tvätta håret med Lactacyd ett par gånger. Det kan hjälpa till att få det att kännas lite bättre, om det kliar.

Det är bäst att göra det direkt efter färgningen, för att få ner ph-värdet av färgningen, men det brukar vara skönt annars också...



Jag mår rätt bra, men det är full fart, så jag har inte alls hunnit med datorn, som tidigare...

Det är ju så mycket som ska hinnas med nu under sommaren, och äntligen, äntligen har jag ju lite pengar att röra mig med, så olika projekt kan sättas igång.

I morgon blir det nya ägare till mitt gamla hus, så då har jag bara ett hus att ta hand om, och som kostar pengar. =) - Underbart !!!



Jag kommer säkert att bli mer aktiv vid datorn när höstmörkret sänker sig, men just nu tar jag mig sällan tid att kommentera, även om jag ibland slinker in på din sida. ( Och klickar på ett par annonser ;) )



Ha det så bra !!!



Vi hörs igen !

2009-08-03 @ 23:19:32
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0