Äntligen söndag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Jag kollade lite på ticnet och eniro... Det finns fortfarande biljetter kvar... och vi betalar ca 270 kr var... Men det är väl inte värsta farligt? det tycker inte jag iallafall.. sen en sak till.. När jag kollade på eniro så såg jag att det är ca 5 km från tågstationen till hotellet.. det kan vi väl gå om vi orkar? känns onödigt att ta en taxi för 5 km..

Sen en sak till.. Jag hittar inte teatern som han ska uppträda i.. Jag sökte efter den och då säger den inga träffar.. och det finns inga kultur grejer i karlskrona tydligen.. vi får kolla upp det lite nogrannare sen =)

Hälsa jonas från mig

2008-12-28 @ 16:14:27
URL: http://kisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0